بهشت کوچک

من باشم تو باشی ....

بهشت کوچک

من باشم تو باشی ....

دیروز رفته بودم دکتر تیرویید جدیدم که میگن خوبه . 

با کلی زحمت نوبت گرفتم ... 

آزمایشامو دید . 

روند خوردن قرصامو تغییر داد  

خبر خوبی داد که کمی ارومم کرد 

گفت پرولاکتینت رفته بالا همون به خاطر تیروییدته  

تیرویید خوب بشه اونم میاد پایین ... 

نگران نباش  

نمی خواد قرصای دیگه مصرف کنی. 

واسه اردی بهشت واسه آزمایش و معاینه مجدد برام نویت زد . 

امیدوارم نتیجهد بخش باشه .. 

اما خب هنوز اون گوشه دلم نگرانی دارم ...

قشنگیش به اینه که هنوز یکم جای امیدی هست ....

همسرم ...

امشب دلتنگی نیست که آزار میدهد...دل ِ تنگ است که آزار میدهد


زندگی پر از خیسی لحظه هاست..لحظه هایی که برای محکم بودن نیاز به تکیه گاه داری... 

امروز ...

امروز بهتر از دیروزم . 

دلم میخواد با کسی درد دل کنم که از جنس خودم باشه  

اما نمیدونم به کی باید اعتماد کنم که حرفمو بفهمه و الکی  

برام دل نسوزونه ! 

دلم نمیخواد کسی بهم ترحم کنه ....

نگرانم

صبح رفتم داروهامو گرفتم خیلی گرون شد امیدوارم نتیجه بگیرم !