بهشت کوچک

من باشم تو باشی ....

بهشت کوچک

من باشم تو باشی ....

همسری سر کاره و من تنهام ... 

هنوز خدا بهمون نی نی نداده نمیدونم کی میخواد بده ... 

یکم نگرانم ... 

یکم خسته ام ...

روزت پیشاپیش مبارک

تو خوبی و خواستنی پاکی و دوست داشتنی هر جای دنیا باشی الهی زنده باشی تو دنیا هیچکسو از تو بهتر ندیدم یه تار موتو عزیزم به صدتا دنیا نمیدم به آرزوم میرسم ! عزیز دلم همسر خوبم مرد مهربونم روزت مبارک !

به خاطر دل همسر مهربان موهامو بلوند کردم  

خودمم خیلی خوشم اومده .... 

خدایا شکرت از داشتن همسری ... 

دوستت دارم ...

دلتنگی

دیروز اصلا آقای همسرو ندیدم چون اون صبح زود رفت سرکار و من هم تا شب که  

اون برگرده رفتم سرکار در نتیجه تا اون بیاد خونه من رفته بودم ... 

خیلی روز بدی بود . همینجوری کلی فکر و خیال مسخره تو ذهنم هست چه برسه 

به روزی که نبینمش .... 

دلم براش خیلی تنگ شده ... 

پریشب مامان زنگ شده بود از شنیدن صداش خوشحال شدم اما همین که گفت  

پس واسه مهمونی آبجی نمیتونی بیای بغضم ترکید ... 

چون به خاطر این کار لعنتی من هیچ وقت هیچ ومهمونی رو نمیتونم برم از طرفی  

چون همشون دور هم جمع میشن دل من از دلتنگی مخواد بترکه.... 

.......... 

هنوز هم .....