بهشت کوچک

من باشم تو باشی ....

بهشت کوچک

من باشم تو باشی ....

باز مادرم منو صدا کن صدا کن ... فرشته بانو همیشه برام دعا کن

اول اول سلام به تموم مامانای مهربون و گل  

روزتون مبارک ... 

بعد سلام به مامان مهربون خودم که دلم براش یه ریزه شده و میخوام  

همین الان بزنم زیر گریه چون امروز نتونستم برم پیشش . چون صبح  

که سرکار بودم و الانم حالم زیاد خوب نیست و فردا بعد از ظهر نوبت  

سونو گرافی دارم .  

ایشالا فردا حتما میرم پیشش ... البته صبح  اول وقت زنگ زذم و بهش  

تبریک گفتم ... و الآن هم زنگ زدم به مادر شوهری و روزش رو تبریک  

گفتم و کادوش رو همسری برد و بهش داد چون من نتونستم برم ..... 

این هفته که گذشت شیفتام خیلی افتضاح بود و حالمم اصلا خوب نبود  

... 

رفتم دکتر برام سونو نوشته و فردا عصر نوبت دارم ... 

راستی تولد همسری خیلی خوب بود اما به دلایلی اون جیزی که میخواستم 

نشد .  

این عکش کیکشه : 

 

 

 

 

براش یه پیراهن با کراوات و دوتا بلیط کنسرت محسن یگانه رو گرفتم که  

خیلی خیلی خیلی خوشحال شد و خوشش اومد ...  

دلم امروز خیلی گرفته ... 

خیلی خیلی .... 

خیلی ....