بهشت کوچک

من باشم تو باشی ....

بهشت کوچک

من باشم تو باشی ....

دلتنگی

دیروز اصلا آقای همسرو ندیدم چون اون صبح زود رفت سرکار و من هم تا شب که  

اون برگرده رفتم سرکار در نتیجه تا اون بیاد خونه من رفته بودم ... 

خیلی روز بدی بود . همینجوری کلی فکر و خیال مسخره تو ذهنم هست چه برسه 

به روزی که نبینمش .... 

دلم براش خیلی تنگ شده ... 

پریشب مامان زنگ شده بود از شنیدن صداش خوشحال شدم اما همین که گفت  

پس واسه مهمونی آبجی نمیتونی بیای بغضم ترکید ... 

چون به خاطر این کار لعنتی من هیچ وقت هیچ ومهمونی رو نمیتونم برم از طرفی  

چون همشون دور هم جمع میشن دل من از دلتنگی مخواد بترکه.... 

.......... 

هنوز هم .....

نظرات 2 + ارسال نظر
roya شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://mywrd.blogsky.com



رها خانم

نگران نباش و این همه کار نکن.... کمی استراحت بگیر ... مرخصی بگیر تا آرامش پیدا کنی .

افسانه یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام
الهییییییییییی

چه با محبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد